fredag 31 maj 2013

Längtan till semester!

Ja, nu när solen kommit till oss börjar jag längta till semestern. Det hela märktes när jag (trots växthusbygge) började tänka på husvagnen och att fortsätta förra årets "pimpning". Tänkte att jag kanske kan måla resterande delar av husvagnen vit mellan strykningarna på växthusfönstren. Nu vet jag att många nog tycker jag är lite knas, men jag tycker ju att det är så kul. Det hela späddes på ytterligare när jag hittade jättefina textilier på jysk... Det ska bli ett maritimt tema i husvagnen.

 Köpte tre fina plädar till att klä dynorna med, då slipper jag sy + att det går mycket lätt att plocka bort dem för att tvätta. Dessa såldes ut för 100:-/st.

 Köpte till tre kuddar som ska ligga i dubbelsängen för att "binda ihop" inredningen.
50:-/st

När jag kom hem inventerade jag tyglagret och hittade dessa tyger som kommer passa jättebra till gardiner/kuddar/vimpel och duk.

Nu är det bara att börja med projekt "Pimp my husvagn" =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar