söndag 27 november 2011

Julmarknad

Åh, vilken dag... Upp tidigt för att lämna barnen hos mormor och sedan har jag och maken stått på julmarknad hela dagen. Det gick väl så där. Det var en upplevelse men det blir nog den första och sista gången, (säger jag nu när fötterna värker och hela kroppen är frusen). Vi hade det värsta vädret man kan tänka sig, regn hela dagen och storm. Mina grejer blev dyngsura och flög iväg. Vädret bidrog också till att folk höll sig hemma. Julkänslan försvann någonstans med blåsten. Nu är det gjort och jag ska lägga symaskinen på hyllan ett tag för att få ny inspiration och energi. Ska lägga upp material här på bloggen om någon är intresserad.
Det blåste och regnade och inget blev som jag tänkt, här syns det att vinden friskade i.

1 kommentar:

  1. Åh, vad trist. Vår julmarknad regnade och blåste också bort. Men ge inte upp för allt i världen. Hejja dej!

    SvaraRadera