torsdag 14 februari 2013

Glad alla hjärtans dag!!!

Idag har Mattias börjat jobba igen efter att han varit hemma och tagit hand om barn, fru och hushåll i tre dagar. Istället har min mamma tagit semester torsdag och fredag för att ta hand om oss. Jag känner mig mer och mer pigg och har börjat kunna gå med foten utan kryckor korta sträckor idag, framsteg mottages glatt=)

Mamma har hjälpt Ingrid att sy en klänning till nya dockan från Spanien. Ingrid tyckte det var jättekul att få vara med från början och välja mönster, tyg och spets. Sista stygnen sys imorgon och bilder på kreationen kommer senare.

Idag har jag bombats med tulpaner...kanske inte bara för att det är Alla hjärtans dag, utan som lite plåster på såren också.

 I morse kom mamma med en bukett härliga röda tulpaner.

 Sedan kom maken hem med en stor bukett vita tulpaner.

Och nu ikväll kom svärmor och svärfar med en bukett vita tulpaner.
Nu ska jag njuta av mina vackra blommor och vara noga med att ta ut dem till inglasade entrén på nätterna. Då kan jag njuta riktigt länge av dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar