lördag 20 oktober 2012

Ny stil.

Har helt kommit in i en svart period. Trodde aldrig jag skulle göra det och säkert ingen annan heller, men nu sprayas det med svart färg på många prylar. Tycker det är urtrist att städa så därför tillåter jag mig själv att möblera om, byta plats på lampor, byta textilier osv för att lätta upp städningen lite. Den taktiken fungerar riktigt bra och jag är  jättenöjd med det senaste ombytet =)

 En spegel i hallen fick lite svart färg.

 Plockade också in urnan som stått ute under sommaren.

 Barnen och jag var på skogsutflykt och hämtade hem bl.a. pinnar för dekoration.

 I sovrummet har det kommit upp nya sänglampor som jag köpte i strömstad i somras.

 Ramarna över sängen har också fått smaka på färgburken. Sängöverkast och kuddar är utbytt.

Min gamla vackra kartbok från 1800-talet har blivit ett fint blickfång på byrån, även här har ljusstakarna fått lite färg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar