måndag 6 augusti 2012

Nu så är det över!

Nu kanske jag får tid igen för lite bloggliv. Har nämligen gift bort brorsan i helgen och som jag tidigare skrivit var jag och min man värdpar. Det har varit en hektisk tid men också väldigt rolig ( som ni kanske förstår på bilderna). Vi har under 5 månader bl.a. fixat ett bildspel till brudparet där jag var brorsan och Mattias hans blivande. Det blev riktigt uppskattat på festen och det blev många asgarv. Nu ska vi ta en minisemester med barnen och åka till Göteborg och campa två nätter. Ingrid tjatar så om Liseberg som vi brukar ta en runda till varje år.
Här kommer smakprov från bildspelet.

En förskollärare...
...och en svetsare
De träffades midsommardagen 2003 

Brorsan ringde och tjatade

                                                        ...De började dejta


                                            Brorsan byggde nytt hus till dem


Och så gifte de sig, vackert eller hur!

                               

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar