fredag 24 augusti 2012

Fredagsmys!

Så var det äntligen dags för fredag igen. Ikväll kommer min bror med familj och min mamma hit och vi ska fira mor som fyllde år igår. Vi ska försöka hinna med att titta på bilder och film från brorsans bröllop också. Har även en rolig tid framför mig nu... på lördag ska jag och min make fira bröllopsdag (dock 6 dagar för sent) med att åka bort och äta gott och bo på hotell, det ska bli jättemysigt. På söndag ska vi hämta dubbeldörrarna till glasverandan hos snickaren, det ska bli mycket spännande att se hur de blev. Och sist men inte minst så kommer Frida och Micke hit igen onsdag och fredag och gör reportage för Expressens Leva & Bo. Denna gång ska de bara "låna" rum av oss och bygga upp miljöer, så kallade köpreportage. De ska göra ett i vår trädgård (fika med utsikt) och ett i vårt badrum på övervåningen. Ska bli kul att se hur detta blir, kruxet är väl bara att man kommer vilja köpa allt som hon dukar upp =).

Trevlig helg, det kommer jag ha!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar