tisdag 26 juni 2012

Städardag!

Nu har Lilleman också fått sin dos av vattenkoppor. Det betyder att vi får stanna hemma i två veckor igen. Vädret är bedrövligt så det betyder att det blir mycket tv och film för barnens del och för min del blir det bakning och städning. Idag tog jag tag i att rengöra våra två kristallkronor i huset. Har prövat alla möjliga olika medel jag köpt för kristallkronor men har nu gjort slutsatsen att det bästa ändå är hett vatten med diskmedel i sprayflaska. Skönt när det bästa kan vara det billigaste=)
Spraya, torka och vips så gnistrar den igen...
Här är min fina kristallkrona som jag fick när jag fyllde 25 år, nu dammfri igen.

Lägger också ut bilder på vår lilla prick =)
Emil fick mycket värre än Ingrid, han har t.o.m i öronen och munnen.

                                               Men han är glad ändå=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar