torsdag 22 mars 2012

Roliga bestyr!

Har nyligen fått reda på att min storebror ska gå och gifta sig. Jag som ÄLSKAR bröllop är helt lyrisk. Det blir inte mindre kul av att jag och min man har fått den stora äran att bli värdpar. Nu gnuggas "geniknölarna"och planeringen är i full gång för att vi ska göra deras dag oförglömlig och unik. Känner att tiden bara rinner iväg och snart är vi där och allt ska vara klappat och klart. Vi var värdpar till kompisar för två år sedan så lite rutin har vi men inget bröllop ska ju vara det andra likt. Nej, nu ska vi skräddarsy ett bröllop som passar brorsan och hans blivande fru. Nu får jag återigen gotta mig i bröllopstidningar, klänningar, blommor, dukningar, håruppsättningar osv. Detta kommer bli en härlig vår och sommar!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar