tisdag 27 mars 2012

Biltvätt

I söndags när det var härligt väder tog vi tag i en riktig biltvätt. Mattias och jag tog bilen medan barnen tvättade cyklarna och tramptraktorn. När vi var klara tog vi oss en utflykt till Linköping i vår vårfina bil. Det skulle inhandlas en stång till Ingrids cykel (så hon kan lära sig cykla utan stödhjul) samt nya matsalsstolar på IKEA. Igår skruvade jag stolar hela dagen och blev väldigt nöjd med resultatet.





Så här blev resultatet av vårt nya bord som jag skrivit om tidigare, det är gjort av virke från en lada. Det är inte helt färdigt än, det ska få en ytbehandling så fort vi ser att det inte slår sig. De nyinköpta stolarna blev snygga till, precis som jag tänkt mig. Nu ska vi bara bli av med de andra stolarna i bakgrunden:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar