tisdag 31 januari 2012

39-årskalas

Nu är disken gjord och barnen i säng efter makens 39-årskalas. Har haft fullt upp idag med förberedelser och städning, så det är riktigt skönt att sätta sig ner och bara slappa. I morgon har vi en lugn dag framför oss (bara ett litet kalas för Mattias med min pappa och hans sambo). Känns som att man gått upp några extra kilon ikväll med tanke på allt gott man klämt i sig, får bli slut på det nu!
Nu ska jag gå och lägga mig och sova riktigt gott!!!

Så här såg dukningen ut dagen till ära.

Vår present var en flaska goda droppar och ett välskrivet kort från I.
 


Smörgåstårta, mums...

...och så en semeltårta till kaffet.

1 kommentar:

  1. Det såg smarrigt ut! Mums. Nu har jag äntligen fått till en länk hit från min blogg.
    kram
    joss

    http://josefinfint.blogspot.com/2012/02/kreativt.html

    SvaraRadera