måndag 23 mars 2015

Det var ett tag sedan...

Ja, nästan ett helt år har gått! Barnen tjatar om att de vill läsa "dagboken" igen och jag själv känner också en saknad. Att dokumentera livet för framtiden har inte blivit av när jag lagt bloggandet på hyllan. Så nu sätter vi fart igen!

Det har hänt ganska mycket här hemma under året...tänkte börja med att lägga upp bilder från delar av vårt hem, som det ser ut idag...Detta gör jag samtidigt som jag spelar "Finns i sjön" med Emil =)
Många slevar i grytan får man ha som mamma.

 Golvet är målat och möblerna har fått ny plats.

 Har köpt nya fåtöljer som jag tycker är så snygga.

 Rummet blev så mycket större.

 Här syns våra fina egenbyggda skåp.

                         Hallen
 Vårt gamla tv-skåp fick bli skoförvaring och sittplats.

 Bra förvaring för mössor, vantar m.m är ett måste i hallen.

 Köket är omgjort...en platsbyggd köksö är nytt för våren.

 Blev så mycket större även här.

 De gamla väggskåpen som vi plockat ner fick bli köksö.

 Hyllor med smått och gott.

 Sovrummet

 Vår säng som är byggd av vårt gamla bord.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar