torsdag 5 december 2013

Ursäkta uppehållet!

...men jag har haft så mycket annat för mig=). Mässan var superkul men tog samtidigt lusten ur mig. Kämpade så mycket innan så när det väl var över så var jag totalt slut och all lust med. Nu lägger jag sömnaden på hyllan för att hitta mer inspiration och fortsätta efter jul igen.

Här hemma har det hänt grejer och det är riktigt kul att få göra om lite inomhus också. Våra skåp är helt färdiga och vi blev mycket nöjda. Nu har jag många skåp men jag är som känt en stor skåpnörd. Älskar fina skåp och tror mig hela tiden ha plats för bara ett till.


 Det har också möblerats om lite och i flytten fick min gamla skänk ny färg. Den står nu i köket...som står för den stora förändringen i vinter. Den gamla parketten som gjort sitt och klinkersen slets bort och jag fick min efterlängtade plastmatta. Nu äntligen ska köksgolvet bli lättstädat. Vi målade väggen vit och har rivet ner en del av överskåpen. Ikväll kommer Mattias hem med kaklet som ska fortsätta upp på väggen och en ny fläkt ska på plats. Ska bli riktigt fint till jul.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar