torsdag 31 oktober 2013

Födelsedag!

Igår var det min födelsedag och jag blev ordentligt firad. Jag hade sagt ifrån pga att jag varje vaken minut styr med förberedelser inför mässan på lördag. Men det hindrade inte familjen att fira mig. Jag fick fika på sängen och en teckning målad av Ingrid på morgonen och sedan fick jag gå ut och äta på restaurang på kvällen.

 Denna vackra servisen fick jag av mina svärföräldrar och Mattias bror med familj.

 Den är så fin och jag väntar på att få ha middagsbjudning och duka med mitt nya porslin.

 Av min vän tillika frissa fick jag lukta gott när jag var och fixade håret i förgår.

 Laila Bagges parfym som luktar riktigt gott.

 Av maken fick jag fina underkläder.

Sen har jag sedan tidigare fått en ny overlock symaskin av min mamma. Hon ville nog ha tillbaka sin som jag lånat =) En lyckad födelsedag med många fina presenter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar