söndag 3 mars 2013

Tjejfest!!!

I torsdags jobbade Mattias natt och var därför ledig i fredags och kunde ta hand om barnen efter naturgruppen. Eftersom jag hade en tjejkväll inplanerad med krogbesök på lördagen fick jag tid till att ensam åka och shoppa för att piffa upp mig lite. Åhhhh så kul det var... hittade massor av fina kläder och fick till och med tid att prova och köpa underkläder =)
I lördags var det dags för första krogrundan på typ 2 1/2år. Superkul att träffa tjejerna och en del vänner jag inte träffat på 5år. Det blev mycket prat, skratt, god mat, dans och rödvin..det sistnämnda känner jag tyvärr av idag.

 Partybruden...Nya skinnjackan fyndade jag på VeroModa. Hade tänkt inhandla en på Gekås senare i vår, men hittade denna supersnygga för bara 299-:

Nya byxor från "Gina tricot" och en minst sagt färgstark topp från H&M.

De nya fjäderörhängena kommer från Glitter och passade mycket bra till toppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar